22 Februari 2010

Pelajaran 3: Bagaimana Mahu Bermula

Setelah menjadi ahli, anda harus melakukan langkah seterusnya. Keghairahan dan semangat pengedar baru untuk memulakan perniagaan ini harus dipimpin dan dibantu. Penaja dan pemimpin akan membantu anda memulakan perniagaan dalam kadar segera. Seorang pengedar baru sangat memerlukan stok produk bagi tujuan berikut:

1) Kegunaan sendiri: Bagi membina kepercayaan terhadap produk yang akan diniagakan maka mereka mesti menjadi pengguna terlebih dahulu.

2) Jualan runcit: Bagi membuat beberapa jualan runcit dan cuba meneroka pasaran. Anda boleh terus beri produk bila pelanggan mahukan dan membuktikan anda pengedar yang serius melakukan perniagaan ini.

3) Barang contoh (sampel): Bagaimana jika pelanggan mahukan sampel? Anda harus berikan sampel dalam kuantiti yang kecil (yang dipek semula) dengan segera.

4) Set Permulaan Pengedar Baru: Pengedar yang baru mendaftar perlukan stok produk. Jika anda mahukan beberapa orang pengedar dalam satu-satu masa, anda perlukan beberapa stok produk di dalam tangan.

Bagaimana memulakan perniagaan MLM yang mudah ini? Anda MESTI BERKOMITMEN memiliki stok pemulaan sekitar 500PV - 1500PV. Pendapatan dari perniagaan MLM hanya diperolehi apabila anda berupaya menggerakkan produk. Berilah peluang terbaik kepada pengedar baru untuk berjaya. Stok produk bergantung kepada tahap keaktifan pengedar.

#Pastikan anda berjaya melakukan transaksi peribadi minima 1500PV, atau membuat transaksi peribadi 500PV dan menaja 2 orang yang setiap satunya membuat transaksi peribadi 500PV bagi melayakkan diri mengikuti kelas “PENGGANDAAN”.

## Kelas “PENGGANDAAN” sangat penting. Anda berpeluang mempelajari “SISTEM” yang terbukti berkesan dalam menjalankan perniagaan MLM.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan